Copil de 2 ani suspectat de pneumonie

copil de 2 ani suspectat de pneumonie

Silvia Rădulescu La începutul răspândirii focarului de infecție cu virusul SARS-CoV-2 din Wuhan, provincia Hubei, China, cazurile pediatrice au fost destul de rare, fapt ce a condus la ipoteza conform căreia copiii nu ar fi susceptibili la această infecție.

Întrucât aceștia au copil de 2 ani suspectat de pneumonie sistem imunitar aflat în dezvoltare și sunt susceptibili de obicei la infecții respiratorii ale tractului respirator superior, apariția întârziată a cazurilor pediatrice de COVID a reprezentat un fapt confuz.

Cu toate acestea, odată cu înmulțirea numărului de cazuri și cu apariția agregărilor familiale de COVID, au apărut treptat și copii afectați de această infecție, iar de curând rezultatele primelor studii în acest sens.

Pneumonia la copii

COVID — caracteristici diferite ale infecției la copii față de adulți? Acestea sunt principalele observații ale unui s tudiu retrospectiv realizat pe un lot de 20 de pacienți spitalizați în Wuhan, China în perioada 23 ianuarie — 8 februarie Manifestările clinice au fost asemănătoare cu cele ale adulților, dar per total, simptomele au fost mai blânde și prognosticul general mai bun.

În ceea ce privește investigațiile imagistice, rezultatele CT de torace la copii sunt similare cu cele ale adulților: manifestări tipice precum opacități subpleurale în sticlă mată unilaterale sau bilaterale și consolidări cu semnul haloului prezent.

copil de 2 ani suspectat de pneumonie sfatul oftalmologului la temperaturi sub zero

Wei Xia și colab. Pe de altă parte, s-a pus problema diferențierii acestei afecțiuni de alte infecții comune de tract respirator la pacienții pediatrici.

Pneumonia: Cauze, Simptome, Factori de risc

Conform rezultatelor, trebuie realizat diagnosticul diferențial imagistic CT al COVID cu alte pneumonii virale cu virusul influenza, parainfluenza, virusul sincițial respirator și adenovirusul, dar și cu pneumonii bacteriene, pneumonie cu mycoplasma sau chlamydia, frecvența leziunilor cauzate de acești agenți patogeni fiind relativ mai mare.

Manifestările de pneumonie cauzate de diferiți agenți patogeni se suprapun, iar pneumonia COVID poate fi suprapusă cu manifestări imagistice grave și complexe, astfel încât examinările epidemiologice și copil de 2 ani suspectat de pneumonie trebuiesc interpretate combinat. Stephen I.

viziune sincretică asupra lumii

Pelton, profesor în pediatrie și epidemiologie de la Universitatea din Boston și director la Boli infecțioase — pediatrie, de la Boston Medical Center, într-un interviu privind rezultatele acestui studiu Xia et al.

Există sugestii conform cărora copii sunt la fel de susceptibili ca și adulții la această infecție, dar este mai puțin probabil ca aceștia să dezvolte simptome severe.

Meniu de navigare

Totuși, importanța copiilor în transmiterea virusului rămâne incertă. De asemenea, în cadrul aceleiași analizes-a observat probabilitatea mai mare de apariție a simptomelor gastro-intestinale la copii, în comparație cu adulții.

îmbunătățiți viziunea online

Conform datelor raportate majoritatea copiilor infectați se recuperează la o săptămână, maxim două de la dezvoltarea simtomelor și nu au fost înregistrate decese. Cei mai frecvenți agenți patogeni detectați au fost virusul influenza A, influenza B și adenovirusul, în timp ce COVID a fost identificat în doar 1.

Caracteristicile comune pentru toți cei 6 pacienți au fost febra înaltă și tusea, iar vărsăturile au fost întâlnite la 4 dintre aceștia, 5 pacienți au avut aspect tipic de pneumonie virală la explorările radiografice și CT, iar un pacient a fost admis în secția de terapie intensivă pediatrică.

copil de 2 ani suspectat de pneumonie

În comparație cu rezultatele primelor studii prezentate, în acest caz se evidențiază o suferință respiratorie moderat-severă a pacienților cu COVID, dar și faptul că infecțiile la copii au avut loc mai devreme în cadrul epidemiei.

Toți pacienții au primit tratament antiviral, antibiotic și terapii suportive și toți s-au recuperat după o medie de spitalizare de 7,5 zile.

Colaj - 50 MIN de muzica pentru copii (gradinita): Elefantul Cici, 10 degetele ...

Vârsta chirurgiei de restaurare a vederii și:.