Exercitii pentru o vedere mai buna

Exercitii pentru imbunatatirea vederii

OMS a făcut anunțul pentru toată lumea.

exercitii pentru o vedere mai buna

Acum e totul clar. Nu priviţi obiectele fix — aşa cum au tendinţa să facă cei ce poartă ochelari.

Exercitii pentru sanatatea ochilor

În cartea sa, oftalmologul spune că este recomandat să vă plimbaţi constant cu privirea de la un punct de interes la altul. Motivul: pe exercitii pentru o vedere mai buna ce ochii vi se destind, mişcarea devine mai puţin rigidă, iar vederea mai bună.

exercitii pentru o vedere mai buna ce este mai bine să bei pentru a consolida viziunea

Clipiţi Pentru a vă curăță şi a vă lubrifia ochii — mai ales dacă purtaţi ochelari de vedere sau lentile de contact — clipiţi în mod regulat, o dată sau de două ori, din 10 în 10 secunde. Odihniţi-vă ochii Aşezaţi-vă confortabil la masă, birou, închideţi ochii, sprijiniţi-vă coatele pe o pernă aşezată pe masă şi ţineţi spatele şi gâtul drepte, iar capul în poziţia obişnuită.

  • 5 exercitii pentru a-ti imbunatati acuitatea vizuala - Mattca - Blog oficial
  • 5 Exercitii pentru ochi ca sa ai vederea buna

Acoperiţi-vă ochii cu palmele, însă fără să-i atingeţi. Gândiţi-vă la ceva plăcut sau ascultaţi o emisiune pe placul dumneavoastră, la radio. Repetaţi acest exerciţiu de 2 ori pe zi, câte 10 minute, sau de câte ori ochii vă sunt obosiţi şi vă dor.

Tocmai de aceea oboseala oculara se instaleaza rapid in special la cei care lucreaza la birou sau utilizeaza calculatorul peste o ora din zi. Cum apare oboseala oculara? Atunci cand privim lucruri aflat in apropriere, sub 50 cm de globii oculari, cristalinul nostru este incordat. Atunci cand lucram cu hartii, citim mult sau lucram la calculator peste o ora se instaleaza oboseala oculara.

Acomodaţi-vă vederea În acest exerciţiu, specialistul se referă la acomodarea vederii la percepţia de aproape şi de la distanţă. Ţineţi cele două degete arătătoare sau două creioane în faţa dumneavoastră, unul la 10 cm.

Începeţi prin a fixa primul creion, clipiţi din ochi şi procedați la fel cu cel de-al doilea.

Uitaţi-vă din nou la primul creion, continuând acelaşi exerciţiu de câte ori puteţi. Faceţi spălături oculare Pentru stimularea circulaţiei, în fiecare dimineaţă, clătiţi-vă ochii închişi, de 20 de ori cu apă caldă şi de 20 de ori cu apă rece. Urmaţi acelaşi exerciţiu seara, însă începând cu apă rece.

exercitii pentru o vedere mai buna

Conştientizaţi balansul câmpului vizual Stând drepţi, cu picioarele depărtate, balansați-vă încet, de la stânga spre dreapta şi de la dreapta spre stânga, lăsând privirea să oscileze împreună cu corpul. Încercaţi să conştientizaţi cât mai bine balansul câmpului vizual, deoarece el odihneşte şi relaxează ochii. Repetaţi exerciţiul de câte ori puteţi. Nu uitaţi că un fundal sonor agreabil îl face şi mai eficient.

Mai multe despre acest subiect