O întrebare pentru un oftalmolog

intrebare pentru un oftalmolog: imbunatatirea vederii prin alimentatie
  • Armata miopiei
  • Intrebari si raspunsuri despre servicii de oftalmologie - Spectrum Clinique
  • Întrebări şi răspunsuri - Oftalmix
  • Exercitii de corectare a vederii
  • Complicații după corecția vederii cu laser
  • Utilizarea de pahare plus pentru miopia la copii
  • Consultația online nu înlocuiește o vizită la Clinică.
  • Recomandare doctor oftalmolog/oftalmologie | uropraxis.ro

Când ai nevoie de un consult oftalmologic? De regulă  apelăm la un medic oftalmolog  în cazurile în care ne deranjează o infecție oculară sau avem nevoie de o îmbunătățire a vederii.

Astăzi există multe mituri despre vederea celor micuți în care mulți părinți încă mai cred, sau întrebări la care găsim tot mai diverse și controversate răspunsuri. Mai jos găsiți răspunsurile corecte la cele mai frecvente întrebări! Când este necesară prima vizită la oftalmolog?

Bineînțeles o știm cu toții că cea mai eficientă modalitate de-a ne asigura o vedere perfectă în timp este prevenția și profilaxia afecțiunilor oculare. Prin urmare o vizită la un oftalmolog nu trebuie să fie planificată doar atunci când avem unele simptome, dar trebuie făcută cu regularitate din motiv ce o mare  parte din afecțiunile oculare sunt asimptomatice.

Cel mai important pentru tine este că o examinare oftalmologică desfășurată îți poate diagnostica atât prezența unor afecțiuni oftalmologice cât și depistarea altor patologii aferente precum: retinopatia diabetică, alergii, afecțiuni ale tiroidei, boli vasculare şi diverse forme de cancer și tumori o întrebare pentru un oftalmolog.

o întrebare pentru un oftalmolog astegmatism de vedere

Cu siguranță de multe ori te întrebi dacă într-adevăr la momentul de față ai nevoi de un consult oftalmologic sau îl poți amâna pentru altă dată, din acest motiv medicii C. Promed au elaborat o listă de întrebări relativ sugestive, la care încercă să îți acorzi câte un răspuns sincer prin Da sau Nu.

În primul rând, dacă pacientul se află la prima vizită la cabinetul nostru, este recomandat să aducă istoricul medical oftalmologic, alături de perechea sau perechile de ochelari pe care le are după caz. În cazul pacienților care s-au mai prezentat la consultații în cadrul Spectrum Clinique, nu mai este nevoie să aducă niciun document. Toate informațiile medicale se regăsesc în baza noastră de date. Pentru doamne și domnișoare, o indicație suplimentară ar fi să se prezinte nemachiate pentru consultul oftalmologic. Examinarea se realizează după aplicarea unor picături în ochi, de aceea ar fi bine, pe cât posibil, să se evite machiajul pentru a preveni iritațiile sau alte reacții neplăcute la nivelul globului ocular.

Ultima ta vizită la medicul oftalmolog a fost cu mai mult de 12 luni în urmă? Uneori vezi luminițe, puncte sau umbre cenușii?

Te dor ochii de ceva timp, fără ai suprasolicita în fața calculatorului? Simți un disconfort persistent, sau prezența unui corp străin în ochi? De ceva timp ai observat că ai ochii roșii?

leucocite 8-12 în câmpul vizual într-un frotiu care este numele pierderii vederii din dreapta

Simți un disconfort la purtarea lentilelor de contact? Ai vederea încețoșată?

copii cu deficiență de vedere concept

Ai fost diagnosticat cu diabet? Ai senzații de arsură oculară sau secreții abundente?

Cât de des ar trebui să fac un control oftalmologic? Deschide Majoritatea opticienilor vă recomandă să vă examinați ochii la fiecare 2 ani. Cât trebuie să dureze un control oftalmologic? Deschide Acest lucru poate varia, dar ar trebui să alocați  de minute pentru o examinare standard.

Îți lăcrimează ochii excesiv? În cazul în care ai deja măcar un răspuns afirmativ la întrebările de mai sus, cu siguranță următorul pas pe care ar trebui să îl face — este o programare la un medic oftalmolog!

o întrebare pentru un oftalmolog

Chiar dacă nu ai o tulburare de vedere sau simptome evidente, medicii ne recomandă să vizităm un cabinet oftalmologic cel puțin odată la 2 ani, evident nu o întrebare pentru un oftalmolog să fugim la un medic ori de câte ori  ne lăcrimează ochii,  însă nici nu trebuie să uităm că un consult oftalmologic  se face cu regularitate dar nu numai la necesitate. Pentru o programare la o examinare oftalmologică, apelați la numărul: Profită de experiența noastră și de serviciile complexe pe care ți le oferim!

Începe de azi să ai o vedere perfectă împreună cu C.

lucrează pentru persoanele cu o vedere slabă

Adresă: Chişinău, str.