Simptome de vedere hipoglicemie, Hipoglicemia

Hipoglicemia (glicemie scazuta): Cauze, simptome, tratament

Patogenia hipoglicemiei

Simptome si semne de gravitate Dintre semnele si simptomele hipoglicemiei prezentate anterior, cateva sunt cele care pot anunta o complicatie severa numita coma hipoglicemica. Modificarile starii de dispozitie cu agitatie si dezinhibitie pot fi urmate de o perioada de relativa linistire a pacientului.

repararea miopiei fără sprijin

In aceasta situatie de fapt starea de confuzie se accentueaza. Raspunsurile la intrebarile puse de cei din jur sunt fara sens. In absenta interventiei rapide din partea celor din jur, pierderea starii de constienta anunta instalarea comei hipoglicemice.

Totul despre hipoglicemie: cauze, simptome, tratament

Aceasta este o complicatie ce poate fi aproape intotdeauna evitata daca se folosesc senzori de monitorizare continua a glicemiei. Cauze frecvente de hipoglicemie Administrara unei doze mari de insulina în scop de sinucidere este rara, mai frecvent la femei, pe un teren depresiv, în conditii sociale defavorabile.

metode de testare a acuității vizuale exercitii pentru corectarea vederii

Ocazional, o coma hipoglicemica poate aparea la pacientii tratati cu doze prea mari din sulfonilureice din a doua generatie. In acest caz hipoglicemiile pot fi prelungite si severe. Aproape întotdeauna hipoglicemia poate fi evitata.

Cauzele hipoglicemiilor severe sunt in ordinea frecventei lor : Aport glucidic scazut Supradozarea de insulina Consumul de alcool Cele mai multe simptome de vedere hipoglicemie severe se datoresc asocierii a doi sau mai multi factori. La tineri, ele se datoresc cel mai adesea necorelarii aportului glucidic cu orele de efort fizic crescut. Uneori exista un consum de alcool fara aport concomitent de alimente.

Hipoglicemia este o complicatie ce poate fi evitata

Tratamentul hipoglicemiei Tratamentul hipoglicemiei usoare si medii este simplu si cu rezultat prompt. Cel mai simplu mod de a ridica nivelul glicemiei este de a manca ceva dulce, cum ar fi tablete de glucoza, zahar la pliculet sau suc de fructe.

Este bine sa aveti intotdeauna o sursa de zahar la indemana pentru a fi folosita in caz de hipoglicemie. Netratata la timp, hipoglicemia severa se poate simptome de vedere hipoglicemie si puteti sa va pierdeti total cunostinta. Un pacient confuz poate indeplini in mod automat ceea ce i se cere si se poate alimenta astfel la comanda celor din jur.

Factori de risc si tratamentul hipoglicemiilor in functie de tipul de diabet

Nu acelasi deficiența vizuală și prevenirea acestora se intampla cu un pacient complet inconstient. In acest caz cei din jurul dumneavoastra trebuie sa intervina in felul urmator: Sa nu va dea insulina Sa nu va dea de mancare sau de baut daca sunteti complet inconstient Sa nu isi bage mainile in gura dumneavoastra Sa va faca o injectie cu glucagon se face exact ca insulina, 1mg subcutanat sau intramuscular Sa dea telefon la salvare Daca interventia este rapida, rezultatul poate fi simptome de vedere hipoglicemie.

Bolnavul devine constient în câteva minute, trezindu-se ca dintr-un somn profund.

care sunt cauzele care afectează deficitul vizual restabiliți viziunea cu adevărat

Dezorientarea initiala dispare curând dupa un aport suplimentar de glucide. Si în cazul interventiei familiei si în cazul interventiei medicului de la salvare, daca în primele 30 minute revenirea starii de constienta nu s-a obtinut, pacientul trebuie transportat de urgenta la spitalul cel mai apropiat. Aceasta situatie survine, de regula, la pacientii aflati în coma hipoglicemica prelungita sau la cei la care, din eroare diagnostica, s-au efectuat doze repetate de insulina.

Ajustarea tratamentului după o hipoglicemie În cazul în care pacientul nu este spitalizat, el trebuie sa ia legatura cu medicul care îl îngrijeste obisnui.

simptome de vedere hipoglicemie

Se va sfatui asupra urmatoarelor doze de insulina, stiut fiind ca, dupa o hipoglicemie severa, necesarul de insulina poate fi mai mic decât cel obisnuit. Daca doza de insulina nu se scade, hipoglicemia se poate repeta, impunând internarea pentru reajustarea dozei.

Se va cauta insistent cauza hipoglicemiei, chiar daca la prima vedere pare neidentificabila.

Hipoglicemie: cauze, simptome, tratament, prevenţie

In acest caz internarea in spital pentru ajustarea tratamentului poate fi evitata. La pacientii insulino-dependenti recent descoperiti, poate simptome de vedere hipoglicemie vorba de instalarea remisiei tranzitorii. In cursul sarcinii, se poate datora scaderii necesarului insulinic datorita transferului de insulina fetala secretata de copil în circulatia sistemica a mamei.

La persoanele cu diabet de lunga durata o hipoglicemie severă poate semnala instalarea unei insuficiente renale cronice afectare severa a rinichiului.

simptome de vedere hipoglicemie lista literaturii științifice despre oftalmologie

Ce urmări pot rămâne după o hipoglicemie Hipoglicemiile severe, recunoscute la vreme si tratate promt, au un prognostic foarte bun.

Eventuale tulburari functionale cerebrale minore nu pot fi detectate decât prin teste psihologice de finete.

Hipoglicemia

Ea necesita insa o perioada de tratament mai prelungita, de mai multe ore sau zeci de ore. O gravitate mare o prezinta hipoglicemiile severe si profunde, care dureaza de mai mult de zece ore.

Ele pot fi datorate administrarii unor doze repetate de insulina în special insuline cu absorbtie lenta. Hipoglicemia severa data de pastilele antidiabetice din clasa sulfonilureicelor este mai periculoasa fata de cea data de insulina. Gravitatea hipoglicemiilor severe poate fi legata de doua complicatii care pot surveni: instalarea unui accident vascular cerebral sau a unui infarct miocardic, care includ în mod automat un factor independent de mortalitate crescuta instalarea encefalopatiei posthipoglicemice sau a unei hemoragii retiniene masive cu pierdera vederii.

Hipoglicemia – simptom de cancer?

Ambele situatii pot deteriora grav capacitatea pacientului de a se autoîngriji. În cazurile cele mai severe, pacientul poate ramâne partial sau total decerebrat, devenind pentru tot restul vietii un dependent social. Procentele mari se înregistreaza la vârstnici, cu vechime mare a bolii si cu multiple complicatii cronice. Urmează: neuropatia Interesant?

simptome de vedere hipoglicemie

Sorin Ioacără Informațiile disponibile pe site nu reprezintă consult sau recomandări medicale. Folosirea lor este strict răspunderea dumneavoastră. Pentru orice problemă de sănătate adresați-vă medicului dumneavoastră.

Simptome ale hipoglicemiei

OK No Privacy policy.