Vedere încețoșată și boli ale ficatului, Fișier inexistent - ANMDMR - Nomenclatorul medicamentelor pentru uz uman

ALGOXIB 200MG X 30CPS
  • Ambliocor în oftalmologie
  • Prospect Medicament - Vezimed
  • Lentile colorate cu vedere normală
  • Boli ale organului vederii
  • Noutăți oftalmologice
  • Pe durata tratamentului problemelor sexuale se recomandã reducerea vieţii sexuale.
  • Ce este Sarcoidoza?

Anumite medicamente pot provoca ameteli si oboseala ca reactii adverse. Acestea includ: antidepresive precum fluoxetina Prozac si trazodona; medicamente anticonvulsive cum ar fi divalproex, gabapentin si pregabalin; medicamente care scad tensiunea arteriala, cum ar fi inhibitori de ACE, beta-blocante si diuretice; relaxante musculare, cum ar fi ciclobenzaprina si metaxalona; somnifere, cum ar fi difenhidramina, temazepam, eszopiclona si zolpidem.

vedere încețoșată și boli ale ficatului tulburari ale perceptiei vizuale

Daca luati oricare dintre aceste medicamente si va produc efecte ca ameteli sau oboseala, informati medicul daca puteti scadea doza sau puteti trece la un alt medicament. Neuronita vestibulara O infectie precum o raceala sau gripa poate inflama nervul vestibular din urechea interna.

Din punct de vedere fizic, la nivel hormonal, tranziţia seamănă cu cea din timpul pubertăţii. Iată care sunt semnele acestei perioade: Perimenopauza vs menopauza Perimenopauza reprezintă un nou capitol în viaţa unei femei, fiind un interval de timp care durează câţiva ani, până la atingerea menopauzei. În această perioadă de tranziţie, femeia îşi pierde fertilitatea puţin câte puţin, ceea ce înseamnă oprirea producţiei de ovule. În medie, femeile ajung la menopauză la vârsta de 50 de ani.

Acest nerv trimite mesaje senzoriale creierului pentru a mentine echilibrul. Umflarea nervului vestibular poate provoca ameteli si vertij.

S-ar putea sa va simtiti obosit.

leucocite în urină 100 per câmp vizual

Alte simptome ale neuronitei vestibulare includ: greata si varsaturi; probleme de concentrare; vedere neclara. De obicei, un virus provoaca neuronita vestibulara. Antibioticele nu vor ajuta, dar ametelile si alte simptome ar trebui sa se imbunatateasca in cateva zile.

vedere încețoșată și boli ale ficatului

Nivelurile scazute de vitamina B12 Deficitul de vitamina B12 poate duce la o serie de probleme neurologice, inclusiv probleme de echilibru, scaderea tensiunii arteriale si scaderea fluxului de sange catre creier. Surse vârsta chirurgiei de restaurare a vederii de vitamina B12 includ carne, produse lactate si cereale fortificate pentru micul dejun. Alte cauze Exista si alte cauze posibile pentru stari de ameteala si slabiciune, si anume: anxietate; cheag de sange intr-o artera pulmonara sau embolie pulmonara; pericardita sau endocardita infectioasa; pneumonie.

Ameteala si slabiciune in sarcina Ameteala si slabiciunea sunt un simptom frecvent in timpul sarcinii.

Unul dintre motivele pentru care femeile simt ameteli in timpul sarcinii este din cauza cresterii hormonilor care vedere încețoșată și boli ale ficatului dilatarea vaselor de sange, ceea ce creste fluxul de sange catre copil, dar, de asemenea, poate duce la scaderea tensiunii arteriale si ameteli vedere încețoșată și boli ale ficatului.

Alte cauze ale ametelilor si slabiciunii in timpul sarcinii includ un nivel scazut al glicemiei pe masura ce metabolismul organismului se schimba. Femeile care sunt anemice sau care au varice pot prezenta ameteli mai dese. Ametelile pot aparea in orice trimestru.

vedere încețoșată și boli ale ficatului leziuni oculare lampa uv

Sunt mai frecvente in primul trimestru, dar in al doilea trimestru, uterul in expansiune pune presiune asupra vaselor de sange si poate provoca de asemenea ameteli. Ameteala si slabiciune in cancer Ameteala si slabiciunea sunt un posibil efect secundar al cancerului si tratamentul acestuia.

vedere încețoșată și boli ale ficatului

Ametelile se pot agrava atunci cand va ridicati in picioare, mergeti, urcati scarile sau pur si simplu la miscarea capului. Cauzele posibile ale ametelilor provocate de cancer si tratamentul acestuia includ: medicamente, inclusiv multe tipuri de chimioterapice ; greata si varsaturi; anemiacare este atunci cand aveti un nivel anormal de scazut de globule rosii; o tumora, in special in creier sau o alta zona care afecteaza echilibrul.

Diagnosticarea cataractei Pentru a determina daca ai sau nu cataracta, medicul tau iti va analiza in detaliu simptomele si antecedentele medicale si va face o examinare a ochilor.

Radioterapia la creier, coloana vertebrala sau alte parti ale corpului legate de sistemul nervos poate provoca, de asemenea, ameteli.

Alte cauze posibile includ: tensiune arteriala crescuta.

Tulburările de coagulare a sângelui Tratamentul cu anticoagulante orale sau anticoagulante injectabile Hemopatiile maligne Afecțiunile ficatului care determină scăderea trombocitelor Care sunt complicațiile ce pot apărea în urma unui AVC?