Examen de certificare oftalmologie

• Dr. Ruxandra Oprina Tudosescu | uropraxis.ro
  • Nutriție pentru vedere
  • Dr. Cristina Cozma

Profităm de acest prilej să vă informăm în legătură cu medicii noștri în contract cu CAS, clinicile în care îi găsiți, modul de programare și serviciile decontate. În plus, avem pentru dumneavoastră lista completă de acte necesare obținerii decontării oferite de CAS și o serie de răspunsuri la cele mai frecvente întrebări venite de la pacienți, în legătură cu CAS-ul.

Tableta de sănătate - Urgențe în oftalmologie

Programările se pot face telefonic, pe  www. Documente necesare pentru a beneficia de servicii medicale decontate: 1.

vitamine pentru vedere pentru copiii cu ginkobiloba literatură medicală despre oftalmologie descărcare gratuită

Bilet de trimitere de la medicul de familie sau de la medicul de specialitate în contract cu CAS. Valabilitatea biletului de trimitere: — 30 zile pentru afecțiunile acute sau subacute; — 60 de zile pentru afecțiunile cronice. Se poate reveni la control în interval de maxim 30 de zile de la data consultului pentru afecțiunile acute sau subacute și în intervalul 30 — 60 de zile de la data consultului pentru afecțiunile cronice. După depășirea acestei perioade e nevoie de un nou bilet de trimitere.

examen de certificare oftalmologie exercitii pentru ochii miopie

Carte de identitate sau certificat de naștere pentru copii sub 14 ani. Examen de certificare oftalmologie cazul persoanelor co-asigurate se va prezenta adeverința tip emisă de CAS. La Medoptic beneficiați de consult și maxim 2 servicii oftalmologice decontate de CAS: 1.

conferință de oftalmologie