Neurologie a pierderii vederii. Ce fel de boli pot fi asociate cu îngustarea câmpului vizual?

neurologie a pierderii vederii

Social Riscul de infectare cu COVID ar putea fi mare Medicii neurologi analizează o neurologie a pierderii vederii legătura între sindromul Guillain- Barre şi noul coronavirus Mai precis, doctorii încearcă să vadă dacă prezenţa acestei boli favorizează infectarea cu COVID Sursă foto: Profimedia Medicii neurologi investighează o posibilă legătura între una dintre afecţiunile neurologice şi noul coronavirus, potrivit unui articol publicat de sciencealert.

cum să îmbunătățiți rapid vederea care vitamine sunt naturale pentru vedere

Unul dintre cazurile ce a condus la această ipoteză este al unui american de 54 de ani care, în luna mai, timp de două zile, s-a simţit atât de slăbit încât nu neurologie a pierderii vederii putut să se dea jos din pat.

Când familia  a reuşit în cele советники скальпер на форекс urmă să îl transporte la spital, doctorii au descoperit că avea febră şi că dădea semne că ar avea o infecţie severă.

neurologie a pierderii vederii

Testul de coronavirus a ieşit pozitiv. Când a fost examinat de un neurolog, Tom a fost diagnosticat cu sindromul Guillain- Barre, o boală autoimună ce dă naştere unor senzaţii de slăbiciune din cauza faptului că semnalele sunt transmise cu întârziere nervilor.

neurologie a pierderii vederii

Deşi de regulă e vorba de o boală din care pacienţii îşi revin, în cazurile grave aceasta poate cauza paralizia muşchilor aparatului respirator, iar pacientul are nevoie de suport ventilator şi poate rămâne pe viaţă cu sechele neurologice. Boala poate fi tratată corespunzător dacă este depistată din timp. Neurologii specializaţi în terapie intensivă derulează studii cu privire la complicaţiile generate de COVID Din păcate însă, este posibil ca unii pacienţi să nu apeleze la tratament medical pentru probleme neurologice precum durererea de cap persistentă, pierderea vederii sau probleme musculare, de teama de a nu fi expuşi la infectarea cu noul coronavirus în unităţile spitaliceşti, atrag atenţia specialiştii.

impact asupra acuității vizuale