Sonografie în b-scaner oftalmologic

Oftalmologie

jocuri pentru copii cu deficiențe de vedere

Oftalmologie Oftalmologie Departamentul de Oftalmologie al Medpark se ocupă de diagnosticul, prevenirea şi tratamentul afecţiunilor vederii, la nivelul ochilor, pleoapelor sau al aparatului lacrimal. Echipa medicală de top este pregătită să ofere ajutorul necesar atât copiilor, cât şi adulţilor, pentru identificarea și tratarea celor mai frecvente şi severe afecțiuni ale vederii — glaucomul, retinopatia diabetică, degenerescenţa maculară legată de vârstă, miopia, cataracta, strabismul, anomalii de refracţie, astigmatismul — dar și a altor afecțiuni, mai puțin comune.

Cu cât tulburările de vedere sunt diagnosticate mai devreme, cu atât şansele de recuperare şi de a avea o vedere normală cresc.

recomandări diagnostice pentru ochi cu mâncărime descărcați placa de testare a ochilor

De aceea se recomandă se faceţi un consult oftalmologic cel puțin o dată pe an, iar dacă observi anumite schimbări sau simptome ale tulburărilor de vedere, să vă programaţi imediat la medic. Când să ceri ajutorul oftalmologului Multe afecțiuni de vedere pot fi remediate printr-un simplu consult la oftalmolog.

Diagnostic și echipamente moderne La Medpark fiecare pacient are parte de o abordare individuală, examinare complexă, multidisciplinară, cu indicaţii ulterioare pentru tratament terapeutic sau chirurgical.

sonografie în b-scaner oftalmologic

Pentru început, oftalmologul efectuează un consult de rutină, care include: măsurarea acuității vizuale, măsurarea refracției, sonografie în b-scaner oftalmologic, măsurarea tensiunii oculare și oftalmoscopia.

În caz de necesitate, medicul recomandă efectuarea unor teste suplimentare.

sonografie în b-scaner oftalmologic senzații cu deteriorarea vederii

Toate examinările se realizează folosind cele mai performante echipamente oftalmologice, iar rezultatele acestora permit stabilirea unui diagnostic corect, de înaltă precizie.

Servicii de diagnostic oftalmologic disponibile la Medpark Medpark prestează cele mai moderne și avansate servicii oftalmologice, pentru diagnosticul și tratamentul tulburărilor de vedere.

Astfel, consultând specialiștii noștri, aveţi posibilitatea să beneficiaţi de: aprecierea acuităţii vizuale; măsurarea tensiunii intraoculare TIO prin metoda non-contact şi contact; testarea vederii binoculare.